Our Secret.

 

 

Det var efter konserten, vi hade stått med kropparna tätt emot varandra för att inte någon av oss skulle försvinna i folkmassan. Du bakom mig med händerna hårt kring min midja, jag med armarna upp i luften, klappandes i takt till musiken. Jag kände hur du tryckte dig lite extra mot mig och jag vred huvudet bakåt för att få känna dig andas hårt mot min kind, våra läppar var så nära men vi kunde inte göra något, vi två tillsammans var en förbjuden oskriven regel. Bilresan hem var en lång väntan fylld av förhoppningar i den mörka vinternatten. Fortfarande kunde vi inte röra varandra, de andra skulle se.


När vi till slut kommit innanför din dörr lånade du mig en av dina t-shirtar och jag gick och bytte om, släkte din taklampa i dörröppningen, smög in i ditt rum iklädd endast t-shirten och ett par trosor och kröp försiktigt ner i sängen bredvid dig. Jag lade mig på sidan för att sedan känna dig krypa upp bakom mig, jag tog din arm och lade den runt mig. Efter några minuter av rent mysande tog jag mod till mig, vände mig om mot dig och lät mina läppar närma sig dina för att stanna någon milimeter ifrån dem, låta våra andetag fukta varandras läppar för att till slut intensivt och passionerat kyssa dina varma och mjuka läppar. Du svarade direkt och lade din muskulösa kropp över mig, lät dina händer vandra över min hals, mina bröst, min midja, mina innerlår. Jag höll hårt tag om håret i din nacke, grep tag och klöste till din rygg för varje gång det kittlade till i mig. Mina händer vandrade längst din midja för att sedan hitta din hårda kuk. Du flämtade till och tittade rakt in i mina ögon bakom din mörka lugg som hängde ner för ditt ansikte och jag kände direkt hur mycket jag ville ha dig. Medan du fortsatte att titta på mig förde du din hand längre ner och nuddade lätt min våta fitta, började smeka den i takt med att jag andades högre. Jag rörde dig snabbare och hårdare, du kom närmare och kysste mig ömt, jag nafsade sen tag i ditt öra, lät tungan fukta insidan av det och viskade flämtande "jag vill ha dig i mig!". Du log mystiskt och tog tag i mina handleder, placerade dem i höjd med mitt huvud, stannade upp och betraktade min nakna kropp. Jag såg siluetten av dina armmuskler i sänglampans sken och lät blicken vandra ner för att se hur hård du var och hur den närmade sig mina intimaste delar. Jag krålade lite under dig av åtrå, tryckte upp min överkropp mot din och särade på benen. Du lät den nudda utsidan av mig, jag kände hur hård och varm du var och du kände hur mjuk och våt jag var, sakta lät du den glida in i mig, vi båda stönade till. Du släppte mina handleder och lät mina händer få greppa tag om din rumpa, i takt med dina rörelser hjälpte jag till att trycka dig djupare, hårdare och fortare in i mig. Våra höga andetag, våra rörelser, händerna som var överallt och din kuk som jag så tydligt kunde känna röra sig in och ut gjorde mig bara ännu mer tänd och fick mig att låta högre varpå du kontrade med snabbare rörselser och högre stönande i mitt öra. Du stannade till, drog ut den och kastade runt mig så jag låg på mage. Bestämt särade du på mina ben medan du kysste min nacke och mitt öra och innan jag visste ordet av kom du in i mig bakifrån, tog en hand under ena bröstet och lät den andra krypa ner för att massera mig samtidigt. Nu kunde jag inte hålla mig längre, jag stönade högt av njutning och du var inte sen att göra detsamma. Du rörde dig snabbare och snabbare, våra svettiga kroppar gled mot varandra och du tog bort handen från mitt bröst för att ta tag i min fuktiga nacke. Du vred mitt huvud mot dig och suckade "du är så jävla skön". Farten accelererade, hårdheten likaså. Jag kände hur allting blev varmare och mycket känsligare, en skön känsla byggdes upp och jag kände hur nära jag var att komma. Tydligen hörde du det också för du flämtade "kom!" och jag kunde inte göra någonting annat än att göra just det, i samma sekund hör jag dig säga att du också kommer. Allt drar ihop sig och pulserar, du skjuter till lite hårade och långsammare och stönar högt och jag känner hur du kommer i mig, vi stönar i takt och jag njuter så mycket! Vi lugnar ner och oss andas högt och anfått, du drar ut den ur mig, hämtar en handduk och när allt är fixat lägger du dig åter igen bakom mig, denna gång helt naken och tillfredsställd, för att sedan somna i varandras armar.

Kommentarer
Postat av: Carro

vrf är det aldrig så på riktigt? :p

2011-02-25 @ 17:50:51
URL: http://ccarrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0