Otrohet

Undersökning visar: Varannan kille tycker det är okej att tjejen är otrogen – bara det är med en annan tjej. Varannan kille tycker det är okej att tjejen är otrogen. Bara det är med en annan tjej. Det visar en undersökning bland studenter i USA.

Det här kunde man läsa på Aftonbladets hemsida för några dagar sen. Läs hela artikeln här! Jag tycker det är helt absurt att det är så. Otrohet som otrohet liksom, bara för att man är otrogen med en tjej så är det fortfarande kyssar, sex och njutning.

Vad tycker ni om det här? Är det mer "okej" att vara otrogen med någon av samma kön?


Kommentarer
Postat av: emelie

hoppas du haft en bra dag!:D

2011-02-13 @ 22:52:45
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: eleonore

nej det tycker jag verkligen inte! nolltolerans mot otrohet!

2011-02-15 @ 16:06:33
URL: http://lenutsa.blogg.se/
Postat av: M

hahaha! Det där låter ju bara sjukt! Otrohet som otrohet, skulle vara kul att se hur statistiken ser ut omvänt. Hur många tjejer som tycker det är okej med otrohet så länge sin kille gör det med en annan kille...

2011-02-16 @ 11:29:48
Postat av: Emelie :)

jag är osäker på min utväckling..kan ni vara snälla och göra ett inlägg på hur man kan bygga upp självförtroendet kanske..?

2011-02-17 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0