In public

Glömmer aldrig första gången jag hade sex på en offentlig plats. Det var nytt, spännande och riktigt hett! Jag och mitt ex satt på bussen påväg hem när jag utan att riktigt tänka förde in handen under hans stora träningsväska, knäppte upp hans byxor och började runka av honom. Just då tänkte jag inte på att bussen var fullsatt och det stod folk i mittgången, det borde ha hindrat mig med tanke på att risken att bli upptäckta var stor, men tvärtom så gjordet det mig bara kåtare. Jag lät honom aldrig komma, istället väntade vi och fortsatte när vi kom hem. Det var något av det bästa förspel jag varit med om trots att jag själv inte fick fysisk stimulans och absolut ingenting jag ångrar!

Kommentarer
Postat av: S o f i e ♥

Hejsan allt bra med dig? :D

2011-02-08 @ 22:57:32
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0