I badkaret

"vet inte om detta räknas, men jag var iaf på fest hos en kompis och sen hamnade jag och en kille i deras badkar. han som hade festen kom in under tiden. (han stängde dock lika fort igen!) tydligen så råkade vi pajja benen på badkaret dessutom. inte nog med detta så fick han som hade festens mamma reda på vilka det var osv. har blivit retad för detta i över 4 månader nu. HAHA"
- Anonym

Självklart räknas det! Tycker det är roligt att du kan se tillbaka och skratta åt det även fast det säkerligen var väldigt pinsamt, haha. Och är ju alltid lika kul med lite omväxling, right? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag och killen är riktigt bra kompisar nu efteråt, men det var otroligt pinsamt i början :P och sen när umo ringde upp mig för klamydiatest var det inte lika kul längre. jag hade inget, som tur var. haha

tack för en bra blogg ;d

2011-02-10 @ 14:19:49
Postat av: rövhål

HAHHAHAHAH Jag va med på den festen :D:D::D

stolt som fan o det va festens arrangör som berätta för mig vad som hände på toan o där sitter jag o väntar nervöst på att min BÄSTA VÄN ska komma ut från toan, nyknullad :D



jävlar va vi har mobbat henne för detta :))))

älskar dig bv

2011-02-10 @ 14:29:24
Postat av: Jens

sv: okej ) haft en bra dag? :)

2011-02-10 @ 17:16:46
URL: http://sieex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0