Fläcken

 

En dag var jag och min dåvarande pojkvän själva hemma i mitt hus och vi tänkte passa på att ha sex på andra ställen i huset än bara mitt rum för en gångs skull. När vi befann oss på mina föräldrars säng och skulle börja lite smått kunde vi inte hålla oss utan gick hela vägen på en gång istället, dessvärre gick det nog lite föör fort för jag råkade ha av strängen på honom eftersom vi var så hetsiga och inte tillräckligt redo. Detta resulterade i att han började blöda och fick springa in på badrummet för att duscha av sig, jag tyckte så synd och honom och gick efter för att hjälpa honom och glömde helt bort att kolla hur det gått med sängen... När mina föräldrar sedan kom hem på kvällen upptäckte jag att det blivit en blodfläck på deras vita överkast och fick snabbt dra en vit lögn om att våran katt hade kommit in med en fågel och dödat den, hahah! Det fula är att mamma fick höra det först av mig och sedan berättade hon vidare det till pappa på kvällen; "Just det! Skrållan hade kommit in med en stackars fågel idag och lekt med den på sängen så nu är det lite blod där..", jag kunde knappt hålla mig för skratt! Nu är det flera månader sedan detta hände och mina föräldrar har fortfarande sitt överkast kvar på sängen, otvättat med blodet från mitt ex's sträng på. De skulle bara veta...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Spännande blogg! Denna ska jag följa!

2011-02-16 @ 19:47:02
URL: http://storyofemmiie.blogg.se/
Postat av: Orgasmhjälpen

Vad kul att du tycker det, det glädjer oss! Kom gärna med tips på vad du vill läsa mer om :)

Puss & Kram

2011-02-16 @ 20:31:08
URL: http://orgasmhjalpen.blogg.se/
Postat av: Tjo

Vilken sträng..?

2011-02-20 @ 01:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0